Wij leveren nazorg op al onze producten. Als logistieke hub nemen wij u veel werk uit handen, door het gehele reparatie- en vervangingsproces voor u te verzorgen. Wij testen, diagnosticeren en voeren zelf reparaties uit op onze locatie in Ede (Nederland). U heeft zo snel mogelijk uw product weer terug. Wij geven u advies over gebruik, upgrades en eventuele vervanging. Zodat u zo effectief mogelijk uw werk kunt doen.

Onderhoudscontract

SurCom staat in voor de kwaliteit en robuustheid van de producten die zij levert. Ze zijn speciaal geproduceerd voor militair gebruik of voor gebruik in bijzondere omstandigheden door civiele veiligheidsdiensten. Voor alle producten is het mogelijk een onderhoudscontract af te sluiten, inclusief Service Level Agreement (SLA). U bent er dan van verzekerd dat we volgens afspraak hoogwaardig onderhoud plegen aan uw apparatuur en deze tijdig repareren of vervangen.

Diagnose

Onze engineers hebben hoogwaardige kennis van nieuwe technologieën, maar ook van oude. Dat laatste is net zo belangrijk, omdat militaire apparatuur een lange levensduur heeft. Zij zijn in staat goede diagnoses te stellen, onder andere met behulp van zeer geavanceerde meetapparatuur. Ook beschikken zij over uitgebreide testfaciliteiten. Er is zelfs ruimte om voertuigen te diagnosticeren. Onderhoud of reparatie vindt plaats binnen het onderhoudscontract. Heeft u die niet, dan bieden wij u een overzichtelijke offerte aan.

Hoogwaardig advies

SurCom is een hightech bedrijf met eigen engineers en technici in dienst. Wij hebben kennis van de laatste technologische ontwikkelingen en de nieuwste producten. SurCom is dan ook in staat op verschillende niveaus hoogwaardig onderhoud uit te voeren. Daarbij zullen we u adviseren over het operationeel gebruik van de apparatuur, het verbeteren en upgraden van de apparatuur en het eventueel vervangen van de apparatuur. Zo versterken wij uw missie.

Logistieke hub

SurCom is erop ingericht als logistieke hub te fungeren. Wij nemen u het volledige onderhouds- en reparatieproces uit handen. Vaak zien we dat apparatuur wordt aangeleverd met een onvoldoende beschrijving van de problemen. Als logistieke hub stellen wij de diagnose en voeren wij onderhoud en reparatie uit. U heeft er geen omkijken meer naar. We gaan zelfs zo ver, dat we tijdelijk vervangende apparatuur beschikbaar stellen, zodat u niet zonder cruciale middelen zit. Na onderhoud en reparatie wisselen we de apparatuur weer om.

Volmacht van OEM

Een groot aantal fabrikanten en leveranciers (OEM’s – Original Equipment Manufacturers) hebben SurCom een volmacht gegeven om wereldwijd onderhoud en reparaties uit te voeren gedurende de levensduur van hun producten. Ook leveren wij namens hen logistieke ondersteuning aan onze klanten. Verder voeren wij de garantieregeling van OEM’s uit en geven wij producttrainingen. Het vertrouwen van de OEM’s in SurCom en de volmacht die wij van hen hebben gekregen, zorgt ervoor dat we onderhoud en reparaties snel en adequaat kunnen afhandelen.

In Nederland

Onderhoud en reparaties voeren wij zelf uit, in Nederland. Wij doen dit op onze eigen locatie in Ede (Nederland) of op een locatie van uw voorkeur. Desnoods komen wij met een mobiel team ‘in het veld’ om het proces te versnellen. Wij zijn gevolmachtigd om voor een groot aantal internationale OEM’s onderhoud en reparaties uit te voeren. Daardoor blijft uw product in Nederland, wat de snelheid ten goede komt. Ook in het uitzonderlijke geval dat we uw apparatuur toch naar een leverancier moeten sturen, zitten wij bovenop het proces. Bij ons staat u op nummer 1 en krijgt u zo snel mogelijk uw apparatuur weer terug.